W marce Lavera twórcy kierują się standardami kontrolowanych kosmetyków naturalnych, określonymi przez Natrue. Produkty Lavera są testowane i certyfikowane przez niezależny instytut IMO Control (Institute for Market Ecology). Bez wyjątku produkty do pielęgnacji skóry i kosmetyki Lavera są opracowywane i produkowane zgodnie z tymi standardami. W przypadku produktów do pielęgnacji włosów, oprócz innych składników producent wykorzystuje niemal naturalne surowce, które łączą skuteczność i zdrowotność w jednym, a tym samym Lavera świadomie osiąga kompromis na rzecz skuteczności. W niezwykle łagodnych procesach produkcyjnych produktów naturalne surowce z kontrolowanej uprawy organicznej i certyfikowana kolekcja dzikich roślin są zawsze pierwszym wyborem. Lavera całkowicie unika sztucznych pigmentów i konserwantów, a także testów na zwierzętach lub genetycznie modyfikowanego materiału. Zapachy, które Lavera tworzy we współpracy z czołowymi producentami perfum we Francji i specjalistami od perfum są w 100% naturalne.

Kosmetyki Lavera

Odkąd Thomas Haase twórca marki Lavera miał dwa lata, cierpiał na atopowe zapalenie skóry. Wtedy jego choroba skóry nie była dobrze znana. Zwykłe kremy kosmetyczne i lecznicze nie mogły mu pomóc. Dlatego nawet w młodości zaczął dobrze przyglądać się alternatywnym możliwościom pielęgnacji skóry. Później wraz z przyjaciółmi otworzył pierwszy sklep z żywnością ekologiczną w Niemczech. Podobnie jak wielu innych, chciał także mieć zdrową dietę i żyć zdrowo. Zmotywowany ostrożnością chemikaliów, pestycydów i dużego przemysłu, w tym czasie zaczął uprawiać własne rośliny i opracowywać preparaty na naturalne kosmetyki, które mogą pomóc jego skórze.

Latem 1975 r. Wykonał pierwszy balsam do ust Lavera, który przetrwał osobistą „próbę stresową” ochrony swojej nadwrażliwej skóry podczas letnich wakacji w Danii. Nigdy nie zapomni swojej formuły wosku wełnianego, wosku pszczelego i oliwy z oliwek.

W 1987 roku, po ponad 10 latach badań i rozwoju kosmetycznego, Thomas założył własną firmę na niewielkim osiedlu niedaleko Hanoweru o nazwie Laverana GmbH. Obecnie około 240 pracowników produkuje naturalne kosmetyki naturalne w budynkach na obrzeżach pięknych gór Deister. Nazwa marki Lavera była nazwą starannie dobraną ze względu na jej znaczenie, po łacinie znaczy „prawda”. Marka używa surowców roślinnych, w miarę możliwości z certyfikowanego rolnictwa ekologicznego. Produkty tejże firmy są w 100% wolne od syntetycznych perfum, barwników i konserwantów. Oczywiście Lavera zapewnia kompatybilność ze skórą poprzez testy z wolontariuszami, we współpracy ze specjalistami ds. skóry i alergologami.

Liczne nagrody Lavery dowodzą, że oryginalne i całkowicie oparte na naturze pojęcie innowacji i nowoczesnych pomysłów można łączyć.

Lavera

Od ponad 25 lat Laverana GmbH & Co. KG wprowadza na rynek kosmetyki naturalne, które spełniają standardy certyfikowanych kosmetyków naturalnych. Każdy produkt jest indywidualnie opracowywany, produkowany, wypełniany i wysyłany na całym świecie do około 40 krajów.

Gdziekolwiek jest to możliwe, Lavera wykorzystuje składniki roślinne z kontrolowanej uprawy organicznej w tym obecnie ponad 300, które podobnie jak produkty i opakowania są poddawane prawdziwemu maratonowi jakości. Produkcja produktów odbywa się na najwyższym poziomie technicznym z wykorzystaniem zielonej energii. Produkty nie zawierają chemicznych konserwantów ani aromatów.

Lavera to firma o duchu i charyzmie, która zapewnia najwyższą jakość. Firma, w której każda osoba ze swoimi umiejętnościami jest doceniana i ważna.

Otwarta komunikacja, brak sztywnych hierarchii, przyjazna atmosfera pracy, naznaczona intymnością, zaufaniem, lojalnością i niezawodnością są częścią strategii firmy Lavera i oprócz różnorodności produktów stanowią one kluczowy czynnik sukcesu firmy – to jest powracający temat w portretach firmy Laverana, producenta Lavera. Każdy pracownik jest w stanie odgrywać aktywną rolę, stawić czoła nowym wyzwaniom i poświęcić się z pasją firmie i produktom.

Komunikacja między sobą i z klientem jest jedną z najważniejszych zasad. Wprowadzenie innowacji na rynku naturalnych kosmetyków Lavera, a tym samym aktywne kształtowanie i dalszy rozwój rynku są tak samo częścią firmy i produktów Lavera jak najwyższe standardy jakości dla jej produktów i ich skuteczności.

ZASADY MARKI
Odkąd Lavera istnieje jednym z jej celów było wytwarzanie prawdziwych naturalnych kosmetyków pod szyldem Zdrowia, zgodności, skuteczności.
* jest przeciwna testom na zwierzętach i gwarantuje zgodność i skuteczność z badanymi ochotnikami.
* mówi „Nie”: chemikalia, silikony lub oleje lub pochodne na bazie ropy naftowej, bez soli glinu i bez mikro-tworzyw sztucznych.

Innowacyjne preparaty naturalnych kosmetyków Lavera są w 100% kompatybilne dla całej rodziny.

ZGODNOŚĆ
Jeśli przeczytałeś historię Thomasa Haase’a i Lavery, wiesz, że kompatybilność około 250 produktów Lavery jest przedmiotem pracy naukowców tejże firmy. Jako pierwszy producent kosmetyków naturalnych Laverana GmbH & Co. KG zaoferowała z serii Neutral kompleksowy system opieki alergologicznej.

System pielęgnacyjny Lavera Baby & Children Neutral jest specjalnie przystosowany do skóry bardzo wrażliwej i reagującej alergicznie.

Fakt, że Thomas Haase kładł nacisk na zgodność w rozwoju swoich produktów Lavera jest oczywisty. Dlatego cała gama produktów Lavera jest szczególnie hipoalergiczna, oferuje również produkty dla skóry bardzo wrażliwej i jest w 100% testowana dermatologicznie. Dzięki neutralnym systemom zapachowym Lavera Neutral i Baby & Children Neutral oraz Neutral Sun Protection, firma była pierwszym producentem kosmetyków naturalnych oferującym kompleksową serię pielęgnacyjną szczególnie dostosowaną do wyjątkowo wrażliwej skóry dorosłych i niemowląt i małych dzieci.

Lavera kosmetyki

ZDROWOTNOŚĆ
Lavera certyfikuje swoje kosmetyki, ponieważ od samego początku używa składników organicznych i zrównoważonych surowców oraz zapewnia konsumentom pewność i przejrzystość dzięki etykietom.

Lavera kierują się standardami kontrolowanych kosmetyków naturalnych, określonymi przez NATRUE. Produkty są testowane i certyfikowane przez niezależny instytut IMO Control (Institute for Market Ecology).

Bez wyjątku produkty do pielęgnacji skóry i kosmetyki Lavera są opracowywane i produkowane zgodnie z tymi standardami. W przypadku produktów do pielęgnacji włosów, oprócz innych składników producent wykorzystuje niemal naturalne surowce, które łączą skuteczność i zdrowotność w jednym, a tym samym Lavera świadomie osiąga kompromis na rzecz skuteczności.

W niezwykle łagodnych procesach produkcyjnych produktów Lavera naturalne surowce z kontrolowanej uprawy organicznej i certyfikowana kolekcja dzikich roślin są zawsze pierwszym wyborem. Firma całkowicie unika sztucznych pigmentów i konserwantów, a także testów na zwierzętach lub genetycznie modyfikowanego materiału. Zapachy, które tworzy we współpracy z czołowymi producentami perfum we Francji i specjalistami od perfum Lavery, są w 100% naturalne.

INNOWACJA
Od momentu powstania w 1987 r. Laverana GmbH & Co. KG zajmuje się aktywnym rozwojem marki i rynku kosmetyków naturalnych, a dzięki Lavera Naturkosmetik należy do liderów na międzynarodowym rynku kosmetyków.

Sukces firmy i jej około 350 pracowników jest wtedy gdy jej koncepcje prowadzą do realizacji, a kosmetyki i spełniają światową akceptację. Celem firmy jest demokratyzacja kosmetyków naturalnych – wszyscy konsumenci powinni mieć możliwość korzystania z opieki z prawdziwymi kosmetykami naturalnymi. W związku z tym firma aktywnie koncentruje się na kształtowaniu rynku od momentu założenia firmy w 1987 r. Wprowadzenie innowacji na rynku kosmetyków naturalnych, a tym samym aktywne kształtowanie i dalszy rozwój rynku jest tak samo częścią firmy jak najwyższe standardy jakości za swoje produkty i ich skuteczność.

Zdrowotność, zgodność i skuteczność to podstawowe wymagania dla każdego preparatu. Każdy stan skóry powinien być chroniony, odżywiony i zrównoważony.

Badania i rozwój ciągle się rozwijają: nowe procesy produkcyjne i naturalne składniki aktywne są stale rozwijane. Produkcja chroniła zasoby naturalne – zrównoważoną produkcję dzięki zielonej energii, zrównoważonym surowcom, specjalnym opakowaniom. Firma wprowadza naturalne kosmetyki do szerokiego grona konsumentów i aktywnie kształtuje rynek – każdy powinien mieć możliwość korzystania z naturalnych kosmetyków – życzenia konsumentów i potrzeby opieki są spełnione na każdym rynku.

SKUTECZNOŚĆ
Badania i rozwój są zawsze aktywne. Wytycza ona nowe ścieżki wykorzystując roślinne liposomy, a nawet kwas hialuronowy, aby uzyskać wymierne i zauważalne wyniki, a Lavera opracowała organiczne płyny roślinne wraz z pierwszą 100% mineralną ochroną UV na świecie. Badania Lavery są kontynuowane, jak można zobaczyć na podstawie regularnych innowacji w produktach. Producent jest zadowolony tylko wtedy, gdy może zaoferować najlepsze: najlepsze składniki, najlepszą kompatybilność i najlepszą skuteczność.

Ważne jest, aby Lavera oferowała autentyczne kosmetyki naturalne o sprawdzonym poziomie skuteczności. Dowodem skuteczności jest specjalistyczny dział wewnętrzny oraz zewnętrzne, niezależne instytuty badawcze.

ETAPY
1987 Firma założona w Rethen koło Hanoweru
1989 Wystawca w BioFach od 1989 roku – od samego początku
1992 Rekonstrukcja budynków po pożarze
1994 Rozwój działalności eksportowej
1996 Przeprowadzka do Wennigsen
2004 Lavera. Naturalnie. Skutecznie. Pięknie. Nowa tożsamość marki z rodziną
2005 Nowy magazyn polowy w Empelde otwiera się w styczniu 2005 r
2007 Dyrektor zarządzający Thomas Haase otrzymuje tytuł Przedsiębiorcy Roku w regionie Hanoweru
2008 Uruchomienie zaawansowanych programów reklamowych dla Lavera
2009 Otwarcie biura Lavera we Francji
2010 do 2012 Wprowadzenie SAP i zarządzanie łańcuchem dostaw
2013 Lavera po raz pierwszy otrzymuje nagrodę Green Brand
2013 Od 19 sierpnia Lavera Natural Cosmetics jest pierwszym producentem kosmetyków, które reklamują się w telewizji w miksie medialnym
2014 Wszystkie działy przenoszą się z Wennigsen do Ronnenberg. Naturalne kosmetyki dostępne w około 40 krajach na całym świecie.
2015 Po raz drugi z rzędu Lavera otrzymuje nagrodę Green Brand
2015 od czerwca 1992 r., Lavera Naturkosmetik otrzymała najwyższe oceny “doskonałe” lub “dobre” ponad 740 razy
2015 Według instytutu badań rynkowych GFK, Firma zajęła 33. miejsce na 2000 marek w Niemczech
2016 W styczniu Laverana jest testowana przez TUV Rheinland i jest teraz certyfikowana zgodnie z ZNU (Center for Sustainable Leadership) zrównoważona gospodarka
2016 Rozpoczęcie nowej kampanii reklamowej na rynku z Yvonne Catterfeld jako ambasadorki marki Lavera

Certyfikaty ekologiczne:
Lavera certyfikaty

Strona internetowa producenta:

https://www.lavera.de