Attitude Clean

Cała linia produktów Attitude Clean spełnia najwyższe standardy jakości  i ekologii: wszystkie produkty są w 100% wegańskie, wolne od okrucieństwa  oraz certyfikowane przez PETA (People for the Ethical Treatment of Zwierzęta)  i ECOLOGO.

Attitude Clean zmienia sposób, w jaki działa ich branża. Tworzą produkty od początku do końca. Takie podejście daje dogłębną wiedzę o wszystkich składnikach i prawdziwych korzyściach, jakie przynoszą one rodzinom. Współpracując  z własnym laboratorium wewnętrznym, ich innowacyjność  jest ograniczona jedynie wyobraźnią, inspiracją i intuicją.

Redukcja + ponowne wykorzystanie + recykling.

Globalna wizja zrównoważonego rozwoju

Produkty ATTITUDE zawsze będą miały jak najmniejszy wpływ na środowisko i zdrowie naszych rodzin. Oznacza to brak składników budzących obawy – takich jak chemikalia rakotwórcze, mutageny i substancje zaburzające gospodarkę hormonalną, nawet na poziomie tolerowanym przez prawo. A ponieważ nie ma dostępnych badań naukowych wykazujących, że długotrwałe narażenie na te zanieczyszczenia, nawet w małych dawkach, nie ma wpływu na nasze zdrowie, postanowili je całkowicie usunąć, aby zminimalizować wpływ na nasze domy, nasze dzieci i nasze rodziny.

Historia Attitude

Wszyscy słyszeliśmy jak ludzie mówią, że ich najlepsze pomysły powstają często podczas kąpieli gdy ich ciało przyobleczone jest bańkami mydlanymi. Łazienka i prysznic są miejscami gdzie również nasza podróż się zaczyna. Inspirując się naturą stworzyliśmy firmę Attitude oraz jej produkty, które delikatnie i skutecznie zmyją codzienny trud z naszych ciał.

Czy widzicie podczas brania prysznica czy się myjecie lub czy się umyliście?
Czy prysznic jest sposobem na oczyszczenie się … lub dostarczenie organizmowi toksyn?

Nasza historia jest jedną z tych, która rozpoczęła się jeszcze zanim staliśmy się rodzicami, zanim zaczęliśmy myśleć o delikatnej skórze, delikatnych stopach oraz o konieczności ochrony małych istot, które zmieniły nasze życie. Przed rodzicielstwem żyliśmy po prostu tak dobrze jak potrafiliśmy. Pewnego dnia, natrafiliśmy na stronę cancer.org, na której stwierdzono, że około 10% nowotworów jest genetycznie dziedziczonych. Pozostałe 90% ludności lub więcej ma wpływ na swoje życie dokonując codziennych wyborów. Jeśli weźmiemy pod uwagę to, że codziennie używamy od sześciu do dwunastu produktów codziennego użytku i że każdy z nich zawiera kilkadziesiąt niepożądanych składników to znajdziemy oczywiście bardzo dużo powodów, aby uniknąć raka, którego powodują w szczególności właśnie substancje chemiczne. Te ostatnie nadal można znaleźć w prawie wszystkich domach.

Właśnie wtedy, zaczęliśmy myśleć o tym, co było w produktach do kąpieli, których do tej pory używaliśmy i jakiego rodzaju zanieczyszczenia torowały sobie drogę do naszego ciała przez skórę. Że nagle prysznic nie wygląda już tak atrakcyjnie. Jednak zamiast czuć się pokonanymi przez te ustalenia i żyć w poczuciu rozpaczy na przyszłość wzięliśmy sprawy w swoje ręce. Stworzyliśmy nasze nowe i zarazem naturalne podejście do umieszczonych w naszej łazience ekologicznych produktów, które dadzą Ci spokój. Teraz jesteśmy szczęśliwi mogąc dzielić z tobą te produkty w ponad trzydziestu krajach.

Filozofia Attitude

Jesteśmy grupą rodziców głoszących jeden i ten sam pogląd – dobre samopoczucie. Firma Attitude tworzy produkty, które nie są produkowane w oparciu o wielkość rynku, ale według potrzeb naszych rodzin i przyjaciół. Nie tworzymy produktów pod wpływem nacisków producentów komponentów chemicznych, którzy notabene mocno lobbują rządy, aby stosować chemiczne odrzuty z produkcji w środkach czystości. Pozwala to utrzymać kontrolę nad naszą kreatywnością, samodzielnością i swobodą w wymyślaniu własnej wizji pozytywnego życia. Celem marki Attitude jest żyć świadomie i pozostać w kontakcie z tym, co jest naprawdę ważne.

Dziś bierzemy dodatkową odpowiedzialność za ochronę naszych rodzin i naszych dzieci. W naszej wizji cenimy to, że nasze życie jest czystsze oraz że nadchodząca przyszłość będzie bardziej szczęśliwa niż kiedykolwiek wcześniej.

Samo pojęcie rodziny i jedności są inspiracją dla naszego logo. Wybraliśmy symbol Inuksuk, który reprezentuje to co jest dla nas najważniejsze, ponieważ jest on symbolem naszej współzależności i troski o siebie. Inuksuk jest to rodzaj znaku lub rzeźby tworzonej przez plemię Inuitów, którzy tak układali kamienie, aby przypominały one stojącego człowieka. Poza znaczeniem praktycznym jakim było stosowanie go jako znaku przydrożnego miał on także znaczenie duchowe ściśle wpisane w inuicką mitologię. W świecie, w którym prym wiedzie praktycznie nieograniczona konsumpcja marzymy o nadziei, radości i osiągnięciu wyższej świadomości w naszych codziennych wyborach.

Poprzez równowagę właściciele i pracownicy firmy Attitude pragną pozostać wiernymi tego co jest im najdroższe. Firma oferuje tylko takie produkty, które zadbają o zdrowie przyszłych pokoleń, czyli ich rodzin … i Twoje.

Wartości Attitude

Inukhsuk jak już wcześniej wspomnieliśmy jest pomnikiem zbudowanym z kamienia przez ludzi z Północy. Tradycyjnie był używany przez Eskimosów jako marker bezpieczeństwa i przetrwania, wskazując podróżnym właściwą drogę. Inukshuk jest wynikiem wysiłków tych, którzy podróżują przez zdradzieckie krajobrazy i chcą, aby zaznaczyć drogę dla tych, którzy pewnego dnia będą mieli te same problemy. Wytrzymały na ekstremalne warunki pogodowe, Inukshuk pojawia się w kształcie osoby oznaczającą nadzieję i przyjaźń. Każda skała musi współistnieć z innymi skałami. Tak samo jest w przypadku ludzi. Inuksuk symbolizuje równowagę, cierpliwość i zaufanie. Inukshuk inspiruje w nas postawę, która powinna odzwierciedla

ducha przyjaźni i wspólnoty.

Inukshuk jest symbolem człowieczeństwa, naszej zdolności do osiągnięcia sukcesu we współpracy z innymi, którzy nie dają nam spokoju. To przypomina nam o naszej potrzebie przynależności do czegoś większego niż my sami, nasze zobowiązanie do współpracy oraz na rzecz wspólnych celów.

Czas inwestujemy w tworzenie nowego lepszego świata. Firma Attitude swoją postawą stara się dać ludziom sposób, aby wykorzystywali ich wrodzone dobro jednocześnie tworząc produkty wolne od niepokojących chemikaliów. Robimy to co uważamy za istotne bez jakiegokolwiek powiązania ze sponsorami finansowymi. Robimy to dla naszych rodzin, dla spokoju ducha oraz w trosce o siebie.

Mamy cel – zdrowszy świat każdego dnia. Nasz kierunek – nasza Inukshuk – wskazuje drogę do lepszego życia, do świadomego życia.

Wszystkie produkty Attitude są produktami posiadającymi najbardziej restrykcyjny certyfikat ekologiczny w Ameryce Północnej tj. EcoLogo. Jako pierwsze na świecie ekologiczne środki czystości  spełniają  rygorystyczne naukowe kryteria neutralności CO2.

Ekologiczne produkty ATTITUDE to ekologiczna alternatywa dla popularnych, konwencjonalnych środków czystości. Mottem firmy jest „Żyj i konsumuj odpowiedzialnie. Od Twoich dzisiejszych wyborów zależy nasza przyszłość”. Produkty ATTITUDE zdobyły uznanie klientów na całym świecie.

Najważniejsze cechy środków czystości ATTITUDE:

– charakteryzują się wysoką skutecznością
– każdy produkt posiada Certyfikat EcoLogo
– wszystkie produkty mają neutralne CO2
– są jak najbardziej przyjazne naszemu środowisku
– produkty mogą być stosowane przez Wegan
– nie zawierają toksyn, są biodegradowalne i całkowicie naturalne
– są wolne od parabenów, SLS i SLES
– nie znajdziemy w nich żadnych sztucznych zapachów i barwników
– bez pochodnych ropy naftowej
– są hypoalergiczne
– nie zawierają enzymów
– niepowtarzalny design opakowań

You cannot copy content of this page